Laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Nederland

Door: mirgoesabroad

Blijf op de hoogte en volg Miriam

03 Juni 2011 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal!

In november wist ik al dat ik naar Ghana ging en in de afgelopen maanden is er een hoop gebeurd met alle voorbereidingen. Nu snap ik ook waarom je bijna een jaar, voordat je weggaat, moet beginnen met alles regelen. Sollicitatiebrief stage, ticket, vaccinaties en pillen regelen, spullen kopen die je nodig hebt.

En dan zijn we 1,5 dag voordat ik wegga en nog steeds heb ik niet alles. Dus de stress komt regelmatig om de hoek kijken. Gelukkig heb ik al een van mijn toekomstige "zusjes" al ontmoet via facebook (waar dat dus allemaal niet goed voor is) en samen zijn we alles een beetje aan het voorbereiden. Dat meisje komt uit noorwegen en zit er precies dezelfde tijd als ik daar.

Morgen laatste dag met nog een hoop te doen: paspoort kopieren, ticket printen + online inchecken, laatste dingen kopen en natuurlijk mijn koffer pakken.

Ik vlieg zaterdag om 15.15 en kom daar om 8 uur 's avonds (lokale tijd daar) aan. Ik zal een nacht overnachten in de hoofdstad en zal zondagochtend naar mijn gastgezin worden gebracht en krijg dan een rondleiding door de stad. Maandag zal mijn eerste dag worden, dus vanaf dan moet ik elke dag om half 7 uit me bed ;)

Ik hoop dat ik jullie zo vaak mogelijk op de hoogte kan houden, maar ik kan nu nog niks zeggen over de internet daar.

Na mijn reis ben ik eventjes weer in Nederland voor herkansingen en daarna weer een maand weg naar Italie om te werken, dus de meesten zal ik in september pas weer zien.

Een hele dikke knuffel aan iedereen! Ik ga jullie echt wel missen hoor :(
Succes met alles!

Liefs, Mir

  • 03 Juni 2011 - 08:46

    Chirley:

    Heel veel plezier in Ghana! Geniet ervan!
    x

  • 03 Juni 2011 - 10:19

    Arianne:

    Mir, je moet maar skype regelen dan als je in Afrika zit!! :p
    Heel veel plezier, geniet ervan en uitkijken he!!

    Dikke kus!
    (ps; Afrika is een beetje ver.. maar mssn kan ik je wel komen opzoeken in Italie!)

  • 03 Juni 2011 - 21:44

    Karin:

    Lieve Mir,

    Heel veel succes in Ghana, hoop dat je af en toe tijd hebt om een update te schrijven, Glenn doet dit ook zo hou je iedereen toch een beetje op de hoogte. Ik schrijf dit vanaf de camping, de toppers die er nu zijn doen het goed, toevallig komt 1 uit Groningen en blijkt een kameraad van mijn zoon te zijn, klein wereldje he. Nou meid we zullen je missen, maar ontzettend veel geluk, plezier etc. daar en goed om jezelf denken. Dikke kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 31 Mei 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5278

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 01 April 2014

Paramaribo

04 Juni 2011 - 04 Juli 2011

Projects Abroad

Landen bezocht: